Αποστολή και πληρωμή

Πώς θα αποσταλεί το προϊόν μου;

Κάθε παραγγελία συσκευάζεται προσεκτικά για την αποφυγή ζημιών κατά τη μεταφορά. Το προϊόν σας θα παραδοθεί σε συσκευασία. Ανάλογα με τον συνολικό αριθμό των πακέτων ή το μέγεθος του προϊόντος, ενδέχεται να είναι απαραίτητη η παράδοση της παραγγελίας σε παλέτα.

Συνεργαζόμαστε με την DPD για την αποστολή δεμάτων. Θα λάβετε ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου από αυτούς με έναν σύνδεσμο παρακολούθησης και εντοπισμού.

Η αποστολή των προϊόντων σε παλέτα στις Κάτω Χώρες και το Βέλγιο γίνεται από τη Micodo. Για τις υπόλοιπες χώρες, η μεταφορά σε παλέτα γίνεται με την Dachser. Θα λάβετε από αυτούς ένα γραπτό μήνυμα με το χρονοδιάγραμμα παράδοσης.

Ποιες είναι οι ημέρες παράδοσης;

Η DPD σας παραδίδει τα δέματά μας από Δευτέρα έως Σάββατο.
Εάν τα εμπορεύματά σας παραδίδονται σε παλέτα, αυτή παραδίδεται από τη Micodo ή τη Dachser από Δευτέρα έως Παρασκευή.

Τι ώρα θα παραδοθεί το δέμα ή η παλέτα μου;

Όλα τα δέματα της DPD παραδίδονται μεταξύ 8 π.μ. και 6 μ.μ.
Η παράδοση σε παλέτα από την Micodo ή την Dachser παραδίδεται μεταξύ 8 π.μ. και 5 μ.μ.

Ποιος είναι ο χρόνος παράδοσης του προϊόντος μου;

Αν θέλετε να μάθετε πότε να περιμένετε το προϊόν σας, κάντε πρώτα κλικ στο προϊόν της επιλογής σας στο ηλεκτρονικό κατάστημα. Στη σελίδα του προϊόντος, θα βρείτε τον χρόνο παράδοσης ακριβώς κάτω από την τιμή.

Μπορώ να παρακολουθήσω το δέμα ή την παλέτα μου;
Τα δέματα αποστέλλονται από τον μεταφορέα DPD.
Τα εμπορεύματα σε παλέτα αποστέλλονται από την Micodo ή την Dachser.

DPD

Μόλις το προϊόν που παραγγείλατε συσκευαστεί από τη MySteel και φύγει από το χώρο παραγωγής μας, θα λάβετε ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου από αυτόν τον μεταφορέα που θα επιβεβαιώνει την αποστολή με το σύνδεσμο παρακολούθησης και εντοπισμού. Μέσω αυτού του συνδέσμου, μπορείτε να δείτε ποια ημερομηνία και ώρα θα παραδοθεί η παραγγελία σας.
Η DPD θα σας ενημερώσει επίσης μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μία έως δύο ημέρες πριν από την παράδοση για την ώρα παράδοσης του δέματος. * Το πρωί της παράδοσης, η DPD θα σας ενημερώσει μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για το χρονικό διάστημα 1 ώρας εντός του οποίου θα παραδοθεί το δέμα σας.
Ο οδηγός θα σας ζητήσει να υπογράψετε για την παραλαβή κατά την παράδοση.
*Τοβράδυ της Παρασκευής θα ενημερωθείτε για το πότε θα γίνει η παράδοση τη Δευτέρα.

Micodo

Μόλις το προϊόν που παραγγείλατε συσκευαστεί από τη MySteel και βγει από το χώρο παραγωγής μας σε μια παλέτα, θα λάβετε επιβεβαίωση αποστολής μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου από τη MySteel.
Ο οδηγός της Micodo θα επικοινωνήσει μαζί σας μισή ώρα νωρίτερα για να σας ενημερώσει ότι θα φτάσει σε μισή ώρα.
Παράδοση στο Βέλγιο: Η αποστολή μιας παλέτας στο Βέλγιο γίνεται γενικά από την ίδια τη Micodo. Σε ορισμένες περιπτώσεις, η Micodo θα παραδώσει την αποστολή στον βελγικό συνεργάτη παράδοσης Widem. Σε αυτή την περίπτωση, η αποστολή θα φτάσει μία ημέρα αργότερα.
Ο οδηγός θα ζητήσει να υπογράψετε για την παραλαβή κατά την παράδοση.

Dachser

Μόλις το προϊόν που παραγγείλατε συσκευαστεί από τη MySteel και εγκαταλείψει το χώρο παραγωγής μας σε μια παλέτα, θα λάβετε επιβεβαίωση της αποστολής μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου από τη MySteel. Ο οδηγός της Dachser

Ποια είναι τα έξοδα αποστολής;

NL/BE: Η παραγγελία σας άνω των 250 ευρώ αποστέλλεται δωρεάν*.

Τα έξοδα αποστολής εξαρτώνται από την κατηγορία προϊόντος.

Πληρώνετε τα έξοδα αποστολής μόνο μία φορά, ανεξάρτητα από τον αριθμό των προϊόντων.

* Με εξαίρεση τις μπορντούρες με μήκος 2400 mm, πληρώνετε πάντα τα έξοδα αποστολής, ανεξάρτητα από το ποσό της παραγγελίας.

Έχει ήδη αποσταλεί η παραγγελία μου;
Μόλις το προϊόν σας στο MySteel συσκευαστεί και είναι έτοιμο για αποστολή, θα λάβετε επιβεβαίωση από τον συνεργάτη μας DPD ότι το πακέτο σας έχει αποσταλεί. Αυτή περιέχει επίσης έναν σύνδεσμο παρακολούθησης και εντοπισμού. Αυτό το μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει τίτλο: "Η παραγγελία σας έχει αποσταλεί".
Μόλις το προϊόν σας τοποθετηθεί σε μια παλέτα στη MySteel και είναι έτοιμο για αποστολή, θα λάβετε ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου από τη MySteel με την επιβεβαίωση με την ονομασία: "Η παραγγελία σας έχει αποσταλεί".
Κανένα δικαίωμα δεν μπορεί να απορρέει από αυτά τα e-mail. Αυτό συμβαίνει επειδή οι ημερομηνίες εξαρτώνται από την εποχιακή κίνηση και τους μεταφορείς DPD, Micodo ή Dachser με τους οποίους συνεργαζόμαστε. Φυσικά, κάνουμε ό,τι μπορούμε για να παραδώσουμε τα παραγγελθέντα προϊόντα το συντομότερο δυνατό.

Δεν έχω λάβει (ακόμη) ένα e-mail με το track & trace, τι μπορώ να κάνω;
Για περισσότερες πληροφορίες, παρακαλούμε επικοινωνήστε με ένα μέλος της ομάδας εξυπηρέτησης πελατών μας.

Το track & trace δεν λειτουργεί, τι μπορώ να κάνω;
Παρακαλούμε επικοινωνήστε με την υπηρεσία εξυπηρέτησης πελατών των συνεργατών μας για την παράδοση DPD, Micodo ή Dachser.

Τι συμβαίνει στο δέμα ή την παλέτα μου αν δεν είμαι στο σπίτι;
Εάν δεν βρίσκεστε στο σπίτι κατά τη διάρκεια της παράδοσης του δέματος, δεν έχει δοθεί δυνατότητα παράδοσης και ούτε οι γείτονές σας μπορούν να παραλάβουν το δέμα σας, η DPD θα μεταφέρει το δέμα στο πλησιέστερο κατάστημα παραλαβής δεμάτων DPD. Η ειδοποίηση περί μη διαμονής στο σπίτι, την οποία σας άφησε ο οδηγός, θα σας ενημερώσει για το πότε και πού μπορείτε να παραλάβετε το δέμα.
Εάν το προϊόν σας στάλθηκε σε παλέτα από τη Micodo ή τη Dachser, ο οδηγός θα επικοινωνήσει μαζί σας τηλεφωνικά για να σας ενημερώσει ότι η παλέτα θα τοποθετηθεί κοντά στο σπίτι σας, στον κήπο ή στο πεζοδρόμιο. Η Micodo ή η Dachser έχουν την άδεια να τοποθετήσουν αυτή την παλέτα.

Ο κωδικός track & trace του δέματός μου δείχνει ότι έχει παραδοθεί, αλλά δεν έχω λάβει τίποτα. Τι πρέπει να κάνω τώρα;
Λυπούμαστε πολύ που δεν έχετε παραλάβει ακόμη το προϊόν σας. Για να μάθουμε πού ακριβώς βρίσκεται το δέμα σας, θα θέλαμε να ξεκινήσουμε μια έρευνα με τον μεταφορέα DPD. Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας; Τότε θα ξεκινήσουμε αμέσως να εργαζόμαστε για εσάς για να το λύσουμε το συντομότερο δυνατό.

Πληρωμές

Οι πληρωμές παρέχονται μέσω του

Μπορείτε να πληρώσετε για την παραγγελία σας μέσω iDEAL, Bancontact, προπληρωμής, Klarna post-payment, PayPal ή με πιστωτική κάρτα.



iDEAL
Με το iDEAL μπορείτε να πληρώσετε για την παραγγελία σας με ασφάλεια και ευκολία. Μπορείτε να πληρώσετε μέσω του ασφαλούς διαδικτυακού περιβάλλοντος της δικής σας τράπεζας. Δεν χρειάζεται να δημιουργήσετε λογαριασμό για να πληρώσετε με το iDEAL, αλλά απλώς να συνδεθείτε χρησιμοποιώντας την ίδια ασφαλή μέθοδο που χρησιμοποιείτε για την ηλεκτρονική τραπεζική σας. Δεν υπάρχει καμία επιπλέον χρέωση για αυτή τη μέθοδο πληρωμής.

Πληρωμή εκ των προτέρων
Εάν επιλέξετε την προκαταβολή, θα λάβετε ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου από τη Mollie (τον πάροχο πληρωμών) μετά την τοποθέτηση της παραγγελίας σας, το οποίο θα περιέχει τις λεπτομέρειες πληρωμής. Μεταφέρετε το ποσό στον αριθμό λογαριασμού που αναφέρεται σε αυτό το e-mail, χρησιμοποιώντας την αναφορά πληρωμής. Δεν υπάρχει επιπλέον χρέωση για αυτόν τον τρόπο πληρωμής.


Πληρωμή Klarna μετά την παράδοση
Μπορείτε να επιλέξετε να πληρώσετε την παραγγελία σας μετά την παράδοση. Θα λάβετε πρώτα την παραγγελία σας και στη συνέχεια θα πρέπει να εξοφλήσετε το τιμολόγιο στην Klarna εντός 14 ημερών. Η Klarna αναλαμβάνει ολόκληρη τη διαδικασία πληρωμής μετά την παράδοση. Πρέπει να είστε τουλάχιστον 18 ετών για να χρησιμοποιήσετε αυτή την υπηρεσία. Εάν πληρώσετε εγκαίρως, αποφεύγετε επιπλέον έξοδα με την Klarna και εξασφαλίζετε ότι μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ξανά τις υπηρεσίες της Klarna στο μέλλον.

Όταν επιλέγετε την υπηρεσία Klarna post-pay, θα σας ζητηθούν ορισμένα από τα στοιχεία σας. Με βάση αυτά τα στοιχεία, η Klarna ελέγχει αν είστε επιλέξιμοι για να πληρώσετε εκ των υστέρων. Δεν υπάρχει επιπλέον χρέωση για αυτή τη μέθοδο πληρωμής.

Πληρωμή Klarna spread
Η πληρωμή με δόσεις Klarna σας επιτρέπει να πληρώσετε τις αγορές σας σε δόσεις. Κάθε 30 ημέρες, η πληρωμή χρεώνεται αυτόματα από το λογαριασμό σας. Πρέπει να είστε τουλάχιστον 18+ για να χρησιμοποιήσετε αυτή την υπηρεσία. Εάν πληρώνετε εγκαίρως, αποφεύγετε επιπλέον έξοδα με την Klarna και εξασφαλίζετε ότι μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ξανά τις υπηρεσίες της Klarna στο μέλλον.

Όταν επιλέγετε την πληρωμή με το Klarna spread, θα σας ζητηθούν ορισμένα από τα στοιχεία σας. Με βάση αυτά τα στοιχεία, η Klarna ελέγχει αν είστε επιλέξιμοι για πληρωμή σε δόσεις. Δεν χρεώνουμε επιπλέον χρέωση για αυτή τη μέθοδο πληρωμής.


Bancontact
Με την Bancontact μπορείτε να πληρώνετε για τις ηλεκτρονικές σας αγορές αξιόπιστα, με ασφάλεια, εύκολα και χωρίς επιπλέον κόστος. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το Bancontact απευθείας με μια βελγική χρεωστική κάρτα, χωρίς να χρειαστεί να δημιουργήσετε λογαριασμό. Το Bancontact είναι κατάλληλο για όλες τις μεγάλες βελγικές τράπεζες. Δεν χρεώνουμε επιπλέον χρέωση για αυτή τη μέθοδο πληρωμής.


PayPal
Το PayPal είναι μια δωρεάν υπηρεσία ηλεκτρονικών πληρωμών που σας επιτρέπει να πληρώνετε με ασφάλεια τις παραγγελίες σας. Η χρήση του PayPal είναι δωρεάν και μπορείτε εύκολα να συνδέσετε τον λογαριασμό σας με την πιστωτική σας κάρτα (Mastercard, Visa, American Express ή Discover) ή τον τραπεζικό σας λογαριασμό. Δεν χρεώνουμε επιπλέον χρέωση για αυτή τη μέθοδο πληρωμής.


Πιστωτική κάρτα
Μπορείτε να πληρώσετε με την πιστωτική σας κάρτα MasterCard ή VISA σε εμάς. Εισάγετε τα στοιχεία μέσω ασφαλούς σύνδεσης, ώστε να μην υπάρχει κανένας κίνδυνος για εσάς. Δεν υπάρχει επιπλέον χρέωση για αυτή τη μέθοδο πληρωμής.


In3
Αυτή η γρήγορη και ασφαλής μέθοδος πληρωμής σας επιτρέπει να πληρώσετε σε 3 άτοκες δόσεις σε διάστημα 60 ημερών, μέσω του iDeal. Δεν χρεώνουμε επιπλέον χρέωση για αυτή τη μέθοδο πληρωμής.


Apple Pay Το Apple Pay σας προσφέρει έναν εύκολο, ασφαλή και προστατευμένο τρόπο πληρωμής μέσω διαδικτύου. Η πληρωμή με το Apple Pay είναι ταχύτερη από τις παραδοσιακές μεθόδους πληρωμής, όπως οι πιστωτικές κάρτες και άλλες μέθοδοι πληρωμής. Δεν χρεώνουμε επιπλέον χρέωση για αυτή τη μέθοδο πληρωμής.