Γενικοί όροι και προϋποθέσεις
Πίνακας περιεχομένων:
Άρθρο 1 - Ορισμοί
Άρθρο 2 - Ταυτότητα του επιχειρηματία
Άρθρο 3 - Εφαρμογή
Άρθρο 4 - Η προσφορά
Άρθρο 5 - Η συμφωνία
ρθρο 6 - Δικαίωμα υπαναχώρησης
ρθρο 7 - Έξοδα σε περίπτωση υπαναχώρησης
ρθρο 8 - Αποκλεισμός του δικαιώματος υπαναχώρησης
ρθρο 9 - Η τιμή
ρθρο 10 - Συμμόρφωση και εγγύηση
ρθρο 11 - Παράδοση και εκτέλεση
Άρθρο 12 - Διάρκεια συναλλαγών: διάρκεια, καταγγελία και παράταση
ρθρο 13 - Πληρωμή
ρθρο 14 - Διαδικασία παραπόνων
ρθρο 15 - Διαφορές
ρθρο 16 - Πρόσθετες ή διαφορετικές διατάξεις
ρθρο 1 - Ορισμοί
Στους παρόντες όρους και προϋποθέσεις ισχύουν οι ακόλουθοι ορισμοί:
- Περίοδος υπαναχώρησης: η περίοδος εντός της οποίας ο καταναλωτής μπορεί να ασκήσει το δικαίωμα υπαναχώρησης,
- Καταναλωτής: το φυσικό πρόσωπο που δεν ασκεί επάγγελμα ή επιχείρηση και το οποίο συνάπτει σύμβαση εξ αποστάσεως με τον έμπορο,
- Ημέρα: ημερολογιακή ημέρα,
- Συναλλαγή διάρκειας: σύμβαση εξ αποστάσεως που αφορά σειρά προϊόντων ή/και υπηρεσιών, η υποχρέωση παράδοσης ή/και αγοράς των οποίων κατανέμεται χρονικά,
- Διαρκής φορέας δεδομένων: κάθε μέσο που επιτρέπει στον καταναλωτή ή τον επιχειρηματία να αποθηκεύει πληροφορίες που απευθύνονται σε αυτόν προσωπικά κατά τρόπο που να επιτρέπει τη μελλοντική αναζήτηση και την αναπαραγωγή των αποθηκευμένων πληροφοριών χωρίς αλλαγές.
- Δικαίωμα υπαναχώρησης: η δυνατότητα του καταναλωτή να παραιτηθεί από τη σύμβαση εξ αποστάσεως εντός της περιόδου υπαναχώρησης,
- Υπόδειγμα εντύπου: το υπόδειγμα εντύπου υπαναχώρησης που διατίθεται από τον επιχειρηματία και το οποίο μπορεί να συμπληρώσει ο καταναλωτής όταν θέλει να ασκήσει το δικαίωμα υπαναχώρησης.
- Επιχειρηματίας: το φυσικό ή νομικό πρόσωπο που προσφέρει προϊόντα ή/και υπηρεσίες σε καταναλωτές εξ αποστάσεως,
- Σύμβαση εξ αποστάσεως: συμφωνία με την οποία, στο πλαίσιο ενός συστήματος που έχει οργανώσει ο επιχειρηματίας για την εξ αποστάσεως πώληση προϊόντων ή/και υπηρεσιών, μέχρι και τη σύναψη της συμφωνίας, γίνεται αποκλειστική χρήση μιας ή περισσότερων τεχνικών εξ αποστάσεως επικοινωνίας,
- Τεχνική εξ αποστάσεως επικοινωνίας: μέσο που μπορεί να χρησιμοποιηθεί για τη σύναψη συμφωνίας, χωρίς ο καταναλωτής και ο επιχειρηματίας να έχουν βρεθεί ταυτόχρονα στον ίδιο χώρο.
- Γενικοί Όροι και Προϋποθέσεις: οι παρόντες Γενικοί Όροι και Προϋποθέσεις του επιχειρηματία.
Άρθρο 2 - Ταυτότητα του επιχειρηματία
Καταστατική επωνυμία: My Steel BV
Εμπορική επωνυμία: My Steel
Διεύθυνση επιχείρησης: Energieweg 35 5422 VM Gemert
Αριθμός τηλεφώνου: 0492-745200, διαθέσιμο τις εργάσιμες ημέρες από τις 8 π.μ. έως τις 4.30 μ.μ. και τις Παρασκευές από τις 8 π.μ. έως τις 4 μ.μ.
Διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου: info@mysteel.nl
Αριθμός Εμπορικού Επιμελητηρίου: 81444982
Btw-identificatienummer: NL862095189B01
ρθρο 3 - Εφαρμογή
- Οι παρόντες γενικοί όροι και προϋποθέσεις ισχύουν για κάθε προσφορά του επιχειρηματία και για κάθε σύμβαση εξ αποστάσεως και παραγγελία που συνάπτεται μεταξύ επιχειρηματία και καταναλωτή.
- Πριν από τη σύναψη της σύμβασης εξ αποστάσεως, το κείμενο των παρόντων γενικών όρων και προϋποθέσεων τίθεται στη διάθεση του καταναλωτή. Εάν αυτό δεν είναι ευλόγως δυνατό, πριν από τη σύναψη της εξ αποστάσεως σύμβασης, θα αναφέρεται ότι οι γενικοί όροι και προϋποθέσεις είναι διαθέσιμοι για επιθεώρηση στις εγκαταστάσεις του επιχειρηματία και ότι θα αποστέλλονται δωρεάν στον καταναλωτή το συντομότερο δυνατό κατόπιν αιτήματός του.
- Εάν η εξ αποστάσεως σύμβαση συνάπτεται ηλεκτρονικά, κατά παρέκκλιση της προηγούμενης παραγράφου και πριν από τη σύναψη της εξ αποστάσεως σύμβασης, το κείμενο των παρόντων γενικών όρων μπορεί να τίθεται στη διάθεση του καταναλωτή ηλεκτρονικά κατά τρόπο που να μπορεί να αποθηκευτεί από τον καταναλωτή με απλό τρόπο σε σταθερό φορέα δεδομένων. Εάν αυτό δεν είναι ευλόγως δυνατό, πριν από τη σύναψη της σύμβασης εξ αποστάσεως, θα υποδεικνύεται πού οι γενικοί όροι και προϋποθέσεις μπορούν να επιθεωρηθούν ηλεκτρονικά και ότι θα αποστέλλονται ηλεκτρονικά ή με άλλο τρόπο δωρεάν κατόπιν αιτήματος του καταναλωτή.
- Σε περίπτωση που πέραν των παρόντων γενικών όρων και προϋποθέσεων ισχύουν ειδικοί όροι προϊόντων ή υπηρεσιών, το δεύτερο και το τρίτο εδάφιο εφαρμόζονται κατ' αναλογία και, σε περίπτωση αντιφατικών γενικών όρων και προϋποθέσεων, ο καταναλωτής μπορεί πάντοτε να επικαλεστεί την ισχύουσα διάταξη που είναι ευνοϊκότερη για αυτόν.
- Εάν μία ή περισσότερες διατάξεις των παρόντων γενικών όρων και προϋποθέσεων είναι οποτεδήποτε εν όλω ή εν μέρει άκυρες ή ακυρωτέες, η σύμβαση και οι παρόντες όροι και προϋποθέσεις παραμένουν κατά τα λοιπά σε ισχύ και η σχετική διάταξη αντικαθίσταται χωρίς καθυστέρηση με αμοιβαία συμφωνία με διάταξη που προσεγγίζει όσο το δυνατόν περισσότερο το νόημα της αρχικής.
- Οι περιπτώσεις που δεν προβλέπονται στους παρόντες γενικούς όρους και προϋποθέσεις θα πρέπει να αξιολογούνται "κατά το πνεύμα" των παρόντων γενικών όρων και προϋποθέσεων.
- Αβεβαιότητες σχετικά με την ερμηνεία ή το περιεχόμενο μιας ή περισσότερων διατάξεων των όρων και προϋποθέσεών μας θα πρέπει να ερμηνεύονται "κατά το πνεύμα" των παρόντων γενικών όρων και προϋποθέσεων.
Άρθρο 4 - Η προσφορά
- Εάν μια προσφορά έχει περιορισμένη διάρκεια ισχύος ή υπόκειται σε όρους, αυτό θα αναφέρεται ρητά στην προσφορά.
- Η προσφορά είναι άνευ δεσμεύσεων. Ο επιχειρηματίας δικαιούται να αλλάξει και να προσαρμόσει την προσφορά.
- Η προσφορά περιέχει όσο το δυνατόν πληρέστερη και ακριβέστερη περιγραφή των προσφερόμενων προϊόντων ή/και υπηρεσιών. Η περιγραφή είναι επαρκώς λεπτομερής ώστε να επιτρέπει την ορθή αξιολόγηση της προσφοράς από τον καταναλωτή. Εάν ο επιχειρηματίας χρησιμοποιεί εικόνες, αυτές αποτελούν αληθινή απεικόνιση των προσφερόμενων προϊόντων ή/και υπηρεσιών. Προφανή λάθη ή προφανή σφάλματα στην προσφορά δεν δεσμεύουν τον επιχειρηματία.
- Όλες οι εικόνες, οι προδιαγραφές και τα στοιχεία της προσφοράς είναι ενδεικτικά και δεν μπορούν να αποτελέσουν λόγο αποζημίωσης ή διάλυσης της σύμβασης.
- Οι εικόνες των προϊόντων αποτελούν πιστή απεικόνιση των προσφερόμενων προϊόντων. Ο επιχειρηματίας δεν μπορεί να εγγυηθεί ότι τα χρώματα που εμφανίζονται αντιστοιχούν ακριβώς στα πραγματικά χρώματα των προϊόντων.
- Κάθε προσφορά περιέχει τέτοιες πληροφορίες ώστε να είναι σαφές στον καταναλωτή ποια δικαιώματα και υποχρεώσεις συνδέονται με την αποδοχή της προσφοράς. Αυτό αφορά ιδίως
ιδίως:
- την τιμή συμπεριλαμβανομένων των φόρων,
- τυχόν έξοδα αποστολής
- τον τρόπο με τον οποίο θα συναφθεί η συμφωνία και ποιες ενέργειες είναι απαραίτητες για αυτό,
- εάν ισχύει ή όχι το δικαίωμα υπαναχώρησης,
- τον τρόπο πληρωμής, παράδοσης και εκτέλεσης της συμφωνίας,
- την περίοδο αποδοχής της προσφοράς ή την περίοδο εντός της οποίας ο έμπορος εγγυάται την τιμή,
- το επίπεδο του ποσοστού της εξ αποστάσεως επικοινωνίας, εάν το κόστος χρήσης της τεχνικής της εξ αποστάσεως επικοινωνίας υπολογίζεται με βάση διαφορετική από την κανονική βασική τιμή για το χρησιμοποιούμενο μέσο επικοινωνίας,
- εάν η συμφωνία αρχειοθετείται μετά τη σύναψή της και, εάν ναι, τον τρόπο με τον οποίο μπορεί να τη συμβουλευτεί ο καταναλωτής,
- τον τρόπο με τον οποίο ο καταναλωτής, πριν από τη σύναψη της σύμβασης, μπορεί να ελέγξει και, εφόσον το επιθυμεί, να διορθώσει τα δεδομένα που παρέχει στο πλαίσιο της σύμβασης,
- τυχόν γλώσσες εκτός των ολλανδικών στις οποίες μπορεί να συναφθεί η σύμβαση,
- τους κώδικες δεοντολογίας στους οποίους υπόκειται ο έμπορος και τον τρόπο με τον οποίο ο καταναλωτής μπορεί να συμβουλεύεται ηλεκτρονικά τους εν λόγω κώδικες δεοντολογίας- και
- την ελάχιστη διάρκεια της σύμβασης εξ αποστάσεως σε περίπτωση συναλλαγής διάρκειας".
- διαθέσιμα μεγέθη, χρώματα, είδος υλικών.
ρθρο 5 - Η συμφωνία
- Με την επιφύλαξη των διατάξεων της παραγράφου 4, η συμφωνία συνάπτεται τη στιγμή που ο καταναλωτής αποδέχεται την προσφορά και πληροί τους όρους και τις προϋποθέσεις που τίθενται σε αυτήν.
- Εάν ο καταναλωτής έχει αποδεχθεί την προσφορά ηλεκτρονικά, ο έμπορος επιβεβαιώνει αμέσως την παραλαβή της αποδοχής της προσφοράς ηλεκτρονικά. Εφόσον η παραλαβή αυτής της αποδοχής δεν έχει επιβεβαιωθεί από τον επιχειρηματία, ο καταναλωτής μπορεί να λύσει τη συμφωνία.
- Εάν η συμφωνία συνάπτεται ηλεκτρονικά, ο επιχειρηματίας λαμβάνει τα κατάλληλα τεχνικά και οργανωτικά μέτρα για την προστασία της ηλεκτρονικής μεταφοράς δεδομένων και εξασφαλίζει ασφαλές διαδικτυακό περιβάλλον. Εάν ο καταναλωτής μπορεί να πληρώσει ηλεκτρονικά, ο επιχειρηματίας τηρεί τα κατάλληλα μέτρα ασφαλείας.
- Ο επιχειρηματίας μπορεί - εντός των νομικών πλαισίων - να ενημερώνεται για το αν ο καταναλωτής μπορεί να ανταποκριθεί στις υποχρεώσεις πληρωμής του, καθώς και για όλα εκείνα τα γεγονότα και τους παράγοντες που είναι σημαντικά για την υπεύθυνη σύναψη της εξ αποστάσεως συμφωνίας. Εάν, βάσει της έρευνας αυτής, ο επιχειρηματίας έχει βάσιμους λόγους να μην συνάψει τη συμφωνία, δικαιούται να αρνηθεί μια παραγγελία ή αίτηση ή να συνδέσει ειδικούς όρους με την εκτέλεση, αιτιολογώντας τους.
- Ο επιχειρηματίας θα περιλαμβάνει τις ακόλουθες πληροφορίες μαζί με το προϊόν ή την υπηρεσία προς τον καταναλωτή, εγγράφως ή κατά τρόπο που να μπορεί να αποθηκευτεί από τον καταναλωτή με προσβάσιμο τρόπο σε σταθερό φορέα δεδομένων:
α. τη διεύθυνση επίσκεψης του καταστήματος του επιχειρηματία, όπου ο καταναλωτής μπορεί να απευθυνθεί με παράπονα,
β. τους όρους υπό τους οποίους και τον τρόπο με τον οποίο ο καταναλωτής μπορεί να κάνει χρήση του δικαιώματος υπαναχώρησης, ή σαφή δήλωση σχετικά με τον αποκλεισμό του δικαιώματος υπαναχώρησης,
γ. τις πληροφορίες σχετικά με τις εγγυήσεις και την υφιστάμενη εξυπηρέτηση μετά την πώληση,
δ. τα στοιχεία που περιλαμβάνονται στο άρθρο 4 παράγραφος 3 των παρόντων όρων, εκτός εάν ο επιχειρηματίας έχει ήδη παράσχει τα στοιχεία αυτά στον καταναλωτή πριν από την εφαρμογή της συμφωνίας,
ε. τις προϋποθέσεις για την καταγγελία της σύμβασης, εάν η σύμβαση έχει διάρκεια μεγαλύτερη του ενός έτους ή είναι αόριστης διάρκειας. - Σε περίπτωση συναλλαγής διάρκειας, η διάταξη της προηγούμενης παραγράφου ισχύει μόνο για την πρώτη παράδοση.
- Κάθε συμφωνία συνάπτεται υπό την αναβλητική αίρεση της επαρκούς διαθεσιμότητας των σχετικών προϊόντων.
Άρθρο 6 - Δικαίωμα υπαναχώρησης
Κατά την παράδοση των προϊόντων:
- Κατά την αγορά προϊόντων, ο καταναλωτής έχει τη δυνατότητα ακύρωσης της παραγγελίας χωρίς αιτιολόγηση για 14 ημέρες. Αυτή η περίοδος σκέψης αρχίζει την επομένη της παραλαβής του προϊόντος από τον καταναλωτή ή από εκπρόσωπο που έχει προηγουμένως ορίσει ο καταναλωτής και έχει γνωστοποιήσει στον επιχειρηματία.
- Κατά τη διάρκεια της περιόδου σκέψης, ο καταναλωτής θα χειρίζεται το προϊόν και τη συσκευασία με προσοχή. Θα αποσυσκευάζει ή θα χρησιμοποιεί το προϊόν μόνο στο βαθμό που είναι απαραίτητο για να εκτιμήσει αν επιθυμεί να κρατήσει το προϊόν. Εάν ασκήσει το δικαίωµα υπαναχώρησης, θα επιστρέψει το προϊόν στον επιχειρηµατία µε όλα τα παραδοθέντα εξαρτήµατα και - εάν είναι ευλόγως δυνατόν - στην αρχική του κατάσταση και συσκευασία, σύµφωνα µε τις εύλογες και σαφείς οδηγίες του επιχειρηµατία.
- Εάν ο καταναλωτής επιθυμεί να ασκήσει το δικαίωμα υπαναχώρησής του, υποχρεούται να το γνωστοποιήσει στον επιχειρηματία εντός 14 ημερών από την παραλαβή του προϊόντος. Ο καταναλωτής πρέπει να το δηλώσει χρησιμοποιώντας το υπόδειγμα του εντύπου. Αφού ο καταναλωτής εκφράσει την επιθυμία του να κάνει χρήση του δικαιώματος υπαναχώρησης, πρέπει να επιστρέψει το προϊόν εντός 14 ημερών. Ο καταναλωτής πρέπει να αποδείξει ότι τα παραδοθέντα προϊόντα επιστράφηκαν εγκαίρως, π.χ. με απόδειξη αποστολής.
- Εάν ο πελάτης δεν έχει εκφράσει την επιθυμία του να κάνει χρήση του δικαιώματος υπαναχώρησης ή δεν έχει επιστρέψει το προϊόν στον επιχειρηματία μετά την εκπνοή των προθεσμιών που αναφέρονται στις παραγράφους 2 και 3, η αγορά είναι γεγονός.
Σε περίπτωση παράδοσης υπηρεσιών:
- Με την παράδοση υπηρεσιών, ο καταναλωτής έχει τη δυνατότητα να λύσει τη σύμβαση χωρίς αιτιολόγηση για τουλάχιστον 14 ημέρες, αρχής γενομένης από την ημέρα σύναψης της σύμβασης.
- Για να κάνει χρήση του δικαιώματος υπαναχώρησης, ο καταναλωτής θα πρέπει να συμμορφωθεί με τις εύλογες και σαφείς οδηγίες που παρέχονται από τον επιχειρηματία στην προσφορά ή/και το αργότερο κατά την παράδοση.
Άρθρο 7 - Έξοδα σε περίπτωση υπαναχώρησης
- Εάν ο καταναλωτής κάνει χρήση του δικαιώματος υπαναχώρησης, επιβαρύνεται το πολύ με τα έξοδα επιστροφής.
- Εάν ο καταναλωτής έχει καταβάλει ένα ποσό, ο επιχειρηματίας επιστρέφει το ποσό αυτό το συντομότερο δυνατό, αλλά το αργότερο εντός 14 ημερών από την ανάκληση. Αυτό ισχύει υπό την προϋπόθεση ότι το προϊόν έχει ήδη παραληφθεί από τον επιχειρηματία ή ότι μπορεί να προσκομιστεί πειστική απόδειξη της πλήρους επιστροφής. Οι επιστροφές θα γίνονται με τον ίδιο τρόπο πληρωμής που χρησιμοποίησε ο καταναλωτής, εκτός εάν ο καταναλωτής εγκρίνει ρητά διαφορετικό τρόπο πληρωμής.
- Σε περίπτωση που το προϊόν είναι κατεστραμμένο ή η συσκευασία του περισσότερο κατεστραμμένη από ό,τι είναι απαραίτητο για τη δοκιμή του προϊόντος, ενδέχεται να σας μεταβιβάσουμε αυτή την υποτίμηση του προϊόντος. Επομένως, παρακαλούμε να μεταχειρίζεστε το προϊόν με προσοχή και να βεβαιώνεστε ότι είναι σωστά συσκευασμένο όταν το επιστρέφετε.
- Ο καταναλωτής δεν μπορεί να θεωρηθεί υπεύθυνος για την υποτίμηση του προϊόντος εάν ο επιχειρηματίας δεν έχει παράσχει όλες τις νομικά απαιτούμενες πληροφορίες σχετικά με το δικαίωμα υπαναχώρησης, αυτό θα πρέπει να γίνει πριν από τη σύναψη της σύμβασης αγοράς.
Άρθρο 8 - Αποκλεισμός του δικαιώματος υπαναχώρησης
- Ο επιχειρηματίας μπορεί να αποκλείσει το δικαίωμα υπαναχώρησης του καταναλωτή για τα προϊόντα που περιγράφονται στις παραγράφους 2 και 3. Ο αποκλεισμός του δικαιώματος υπαναχώρησης ισχύει μόνο εάν ο επιχειρηματίας το αναφέρει σαφώς στην προσφορά, τουλάχιστον εγκαίρως πριν από τη σύναψη της σύμβασης.
- Ο αποκλεισμός του δικαιώματος υπαναχώρησης είναι δυνατός μόνο για προϊόντα:
α. που έχουν δημιουργηθεί από τον επιχειρηματία σύμφωνα με τις προδιαγραφές του καταναλωτή, όπως τα προϊόντα κατά παραγγελία,
β. που είναι σαφώς προσωπικά
γ. που δεν μπορούν να επιστραφούν λόγω της φύσης τους,
δ. που αλλοιώνονται ή γερνούν γρήγορα,
ε. των οποίων η τιμή υπόκειται σε διακυμάνσεις της χρηματοπιστωτικής αγοράς στις οποίες ο επιχειρηματίας δεν έχει καμία επιρροή,
στ. για μεμονωμένες εφημερίδες και περιοδικά,
ζ. για εγγραφές ήχου και εικόνας και λογισμικό ηλεκτρονικών υπολογιστών των οποίων ο καταναλωτής έχει σπάσει τη σφραγίδα.
η. για προϊόντα υγιεινής των οποίων ο καταναλωτής έχει σπάσει τη σφραγίδα. - Ο αποκλεισμός του δικαιώματος υπαναχώρησης είναι δυνατός μόνο για τις υπηρεσίες:
α. που αφορούν διαμονή, μεταφορές, επιχειρήσεις εστίασης ή δραστηριότητες αναψυχής που πρέπει να πραγματοποιηθούν σε συγκεκριμένη ημερομηνία ή κατά τη διάρκεια συγκεκριμένης περιόδου,
β. των οποίων η παράδοση έχει αρχίσει με τη ρητή συγκατάθεση του καταναλωτή πριν λήξει η περίοδος υπαναχώρησης,
γ. που αφορούν στοιχήματα και λοταρίες.
Άρθρο 9 - Η τιμή
- Κατά τη διάρκεια της περιόδου ισχύος που αναφέρεται στην προσφορά, οι τιμές των προσφερόμενων προϊόντων και/ή υπηρεσιών δεν θα αυξηθούν, εκτός από τις μεταβολές των τιμών λόγω αλλαγής των συντελεστών ΦΠΑ.
- Κατά παρέκκλιση της προηγούμενης παραγράφου, ο επιχειρηματίας μπορεί να προσφέρει προϊόντα ή υπηρεσίες των οποίων οι τιμές συνδέονται με τις διακυμάνσεις της χρηματοπιστωτικής αγοράς και στις οποίες ο επιχειρηματίας δεν έχει καμία επιρροή, με μεταβλητές τιμές. Η σύνδεση αυτή με τις διακυμάνσεις και το γεγονός ότι οι τυχόν αναφερόμενες τιμές είναι τιμές-στόχοι θα αναφέρονται στην προσφορά.
- Αυξήσεις τιμών εντός 3 μηνών από τη σύναψη της σύμβασης επιτρέπονται μόνο εάν είναι αποτέλεσμα νομοθετικών ρυθμίσεων ή διατάξεων.
- Αυξήσεις τιμών από 3 μήνες μετά τη σύναψη της σύμβασης επιτρέπονται μόνο εάν ο επιχειρηματίας τις έχει ορίσει και:
α. είναι αποτέλεσμα νομικών ρυθμίσεων ή διατάξεων ή
β. ο καταναλωτής δικαιούται να καταγγείλει τη σύμβαση την ημέρα κατά την οποία τίθεται σε ισχύ η αύξηση της τιμής. - Οι τιμές που αναφέρονται στην προσφορά προϊόντων ή υπηρεσιών περιλαμβάνουν τον ΦΠΑ.
- Όλες οι τιμές υπόκεινται σε εκτυπωτικά και τυπογραφικά σφάλματα. Καμία ευθύνη δεν αναλαμβάνεται για τις συνέπειες εκτυπωτικών και τυπογραφικών λαθών. Σε περίπτωση εκτυπωτικών και τυπογραφικών λαθών, ο επιχειρηματίας δεν υποχρεούται να παραδώσει το προϊόν σύμφωνα με την εσφαλμένη τιμή.
Άρθρο 10 - Συμμόρφωση και εγγύηση
- Ο επιχειρηματίας εγγυάται ότι τα προϊόντα και/ή οι υπηρεσίες πληρούν τη σύμβαση, τις προδιαγραφές που αναφέρονται στην προσφορά, τις εύλογες απαιτήσεις αξιοπιστίας και/ή χρηστικότητας και τις ισχύουσες νομοθετικές διατάξεις και/ή κυβερνητικούς κανονισμούς κατά την ημερομηνία σύναψης της σύμβασης. Εφόσον συμφωνηθεί, ο έμπορος εγγυάται επίσης ότι το προϊόν είναι κατάλληλο για άλλη από την κανονική χρήση.
- Η εγγύηση που παρέχεται από τον έμπορο, τον κατασκευαστή ή τον εισαγωγέα δεν επηρεάζει τα νόμιμα δικαιώματα και τις αξιώσεις που μπορεί να ασκήσει ο καταναλωτής έναντι του εμπόρου βάσει της συμφωνίας.
- Τυχόν ελαττωματικά ή λανθασμένα παραδοθέντα προϊόντα πρέπει να αναφέρονται στον επιχειρηματία εγγράφως εντός 4 εβδομάδων από την παράδοση. Η επιστροφή των προϊόντων θα πρέπει να γίνεται στην αρχική συσκευασία και σε καινούργια κατάσταση.
- Η περίοδος εγγύησης του επιχειρηματία αντιστοιχεί στην περίοδο εγγύησης του εργοστασίου. Ωστόσο, ο επιχειρηματίας δεν ευθύνεται ποτέ για την τελική καταλληλότητα των προϊόντων για κάθε μεμονωμένη εφαρμογή από τον καταναλωτή, ούτε για οποιαδήποτε συμβουλή σχετικά με τη χρήση ή την εφαρμογή των προϊόντων.
- Η εγγύηση δεν ισχύει εάν:
- Ο καταναλωτής έχει επισκευάσει ή/και τροποποιήσει ο ίδιος τα παραδοθέντα προϊόντα ή τα έχει επισκευάσει ή/και τροποποιήσει από τρίτους,
- τα παραδοθέντα προϊόντα έχουν εκτεθεί σε μη φυσιολογικές συνθήκες ή έχουν υποστεί άλλη απρόσεκτη ή αντίθετη μεταχείριση με τις οδηγίες του επιχειρηματία ή/και της συσκευασίας,
- Η ελαττωματικότητα είναι εξ ολοκλήρου ή εν μέρει αποτέλεσμα κανονισμών που έχει θεσπίσει ή θα θεσπίσει η κυβέρνηση σχετικά με τη φύση ή την ποιότητα των χρησιμοποιούμενων υλικών.
ρθρο 11 - Παράδοση και εκτέλεση
- Ο επιχειρηματίας θα καταβάλλει τη μέγιστη δυνατή προσοχή κατά την παραλαβή και την εκτέλεση των παραγγελιών προϊόντων και κατά την αξιολόγηση των αιτήσεων για την παροχή υπηρεσιών.
- Ο τόπος παράδοσης είναι η διεύθυνση που ο καταναλωτής έχει γνωστοποιήσει στην επιχείρηση.
- Με την επιφύλαξη των όσων αναφέρονται στην παράγραφο 4 του παρόντος άρθρου, η επιχείρηση εκτελεί τις παραγγελίες που δέχεται γρήγορα, αλλά το αργότερο εντός 30 ημερών, εκτός εάν ο καταναλωτής έχει συμφωνήσει σε μεγαλύτερη προθεσμία παράδοσης. Εάν η παράδοση καθυστερήσει ή εάν μια παραγγελία δεν μπορεί να εκτελεστεί ή μπορεί να εκτελεστεί μόνο εν μέρει, ο καταναλωτής θα ενημερωθεί σχετικά το αργότερο 30 ημέρες μετά την παραγγελία. Στην περίπτωση αυτή, ο καταναλωτής έχει το δικαίωμα να λύσει τη συμφωνία χωρίς επιβάρυνση. Ο καταναλωτής δεν δικαιούται καμία αποζημίωση.
- Όλοι οι όροι παράδοσης είναι ενδεικτικοί. Ο καταναλωτής δεν μπορεί να αντλήσει δικαιώματα από τους αναφερόμενους όρους. Η υπέρβαση ενός όρου δεν παρέχει στον καταναλωτή δικαίωμα αποζημίωσης.
- Σε περίπτωση λύσης σύμφωνα με την παράγραφο 3 του παρόντος άρθρου, ο επιχειρηματίας επιστρέφει το ποσό που έχει καταβάλει ο καταναλωτής το συντομότερο δυνατό, αλλά το αργότερο εντός 14 ημερών από τη λύση.
- Εάν η παράδοση ενός παραγγελθέντος προϊόντος αποδειχθεί αδύνατη, ο επιχειρηματίας θα καταβάλει προσπάθεια να παράσχει ένα προϊόν αντικατάστασης. Το αργότερο κατά την παράδοση, θα δηλώνεται σαφώς και κατανοητά ότι παραδίδεται προϊόν αντικατάστασης. Με τα είδη αντικατάστασης δεν μπορεί να αποκλειστεί το δικαίωμα υπαναχώρησης. Τα έξοδα τυχόν επιστροφής βαρύνουν τον επιχειρηματία.
- Ο κίνδυνος φθοράς ή/και απώλειας των προϊόντων βαρύνει τον επιχειρηματία μέχρι τη στιγμή της παράδοσης στον καταναλωτή ή σε εκπρόσωπο που έχει οριστεί εκ των προτέρων και έχει γνωστοποιηθεί στον επιχειρηματία, εκτός εάν έχει συμφωνηθεί ρητά διαφορετικά.
Άρθρο 12 - Διάρκεια συναλλαγών: διάρκεια, καταγγελία και παράταση
Λήξη
- Ο καταναλωτής μπορεί ανά πάσα στιγμή να καταγγείλει σύμβαση αορίστου χρόνου που έχει συναφθεί για την τακτική προμήθεια προϊόντων (συμπεριλαμβανομένης της ηλεκτρικής ενέργειας) ή υπηρεσιών, με την επιφύλαξη των συμφωνηθέντων κανόνων καταγγελίας και μέγιστης προθεσμίας προειδοποίησης ενός μηνός.
- Ο καταναλωτής μπορεί να καταγγείλει σύμβαση ορισμένου χρόνου που έχει συναφθεί για την τακτική προμήθεια προϊόντων (συμπεριλαμβανομένης της ηλεκτρικής ενέργειας) ή υπηρεσιών ανά πάσα στιγμή πριν από τη λήξη της ορισμένης διάρκειας, τηρουμένων των συμφωνηθέντων κανόνων καταγγελίας και με προθεσμία προειδοποίησης που δεν υπερβαίνει τον ένα μήνα.
- Ο καταναλωτής μπορεί να καταγγείλει τις συμφωνίες που αναφέρονται στις προηγούμενες παραγράφους:
- να καταγγείλει ανά πάσα στιγμή και να μην περιορίζεται σε καταγγελία σε συγκεκριμένο χρόνο ή κατά τη διάρκεια συγκεκριμένης περιόδου,
- τουλάχιστον να τις καταγγείλει με τον ίδιο τρόπο που τις σύναψε,
- να καταγγέλλει πάντα με την ίδια προθεσμία προειδοποίησης που έχει ορίσει ο επιχειρηματίας για τον εαυτό του.
Παράταση
- Μια σύμβαση ορισμένου χρόνου που έχει συναφθεί για την τακτική προμήθεια προϊόντων (συμπεριλαμβανομένης της ηλεκτρικής ενέργειας) ή υπηρεσιών δεν μπορεί να παραταθεί ή να ανανεωθεί σιωπηρά για ορισμένο χρονικό διάστημα.
- Κατά παρέκκλιση της προηγούμενης παραγράφου, σύμβαση ορισμένου χρόνου που έχει συναφθεί για την τακτική προμήθεια ημερήσιων ή εβδομαδιαίων εφημερίδων και περιοδικών μπορεί να ανανεωθεί σιωπηρά για ορισμένο χρονικό διάστημα που δεν υπερβαίνει τους τρεις μήνες, εφόσον ο καταναλωτής μπορεί να καταγγείλει την παραταθείσα αυτή σύμβαση στο τέλος της παράτασης με προθεσμία προειδοποίησης που δεν υπερβαίνει τον ένα μήνα.
- Μια σύμβαση ορισμένου χρόνου που έχει συναφθεί για την τακτική προμήθεια προϊόντων ή υπηρεσιών μπορεί να παραταθεί αυτοδικαίως για αόριστο χρονικό διάστημα μόνο εάν ο καταναλωτής μπορεί να καταγγείλει τη σύμβαση ανά πάσα στιγμή με προθεσμία προειδοποίησης που δεν υπερβαίνει τον ένα μήνα και με προθεσμία προειδοποίησης που δεν υπερβαίνει τους τρεις μήνες εάν η σύμβαση έχει συναφθεί για την τακτική προμήθεια ημερήσιων ή εβδομαδιαίων εφημερίδων ή περιοδικών, αλλά λιγότερο από μία φορά το μήνα.
- Η σύμβαση περιορισμένης διάρκειας για την τακτική προμήθεια ημερήσιων ή εβδομαδιαίων εφημερίδων και περιοδικών με τη μορφή εισαγωγής (δοκιμαστική ή εισαγωγική συνδρομή) δεν συνεχίζεται σιωπηρά και λήγει αυτομάτως με τη λήξη της δοκιμαστικής ή εισαγωγικής περιόδου.
Διάρκεια - Εάν μια σύμβαση διαρκεί περισσότερο από ένα έτος, ο καταναλωτής μπορεί να καταγγείλει τη σύμβαση ανά πάσα στιγμή μετά τη συμπλήρωση ενός έτους με προθεσμία ειδοποίησης έως ένα μήνα, εκτός εάν η λογική και η ευθυκρισία επιβάλλουν την καταγγελία πριν από τη λήξη της συμφωνηθείσας διάρκειας.
Άρθρο 13 - Πληρωμή
- Εκτός εάν έχει συμφωνηθεί διαφορετικά, τα ποσά που οφείλονται από τον καταναλωτή πρέπει να καταβάλλονται εντός 7 εργάσιμων ημερών από την έναρξη της περιόδου προβληματισμού που αναφέρεται στο άρθρο 6 παράγραφος 1. Σε περίπτωση συμφωνίας παροχής υπηρεσιών, η περίοδος αυτή αρχίζει αφού ο καταναλωτής λάβει την επιβεβαίωση της συμφωνίας.
- Ο καταναλωτής έχει την υποχρέωση να αναφέρει αμέσως ανακρίβειες στα στοιχεία πληρωμής που παρέχονται ή αναφέρονται στον επιχειρηματία.
- Σε περίπτωση μη πληρωμής από τον καταναλωτή, ο επιχειρηματίας έχει το δικαίωμα, με την επιφύλαξη νομικών περιορισμών, να χρεώσει το εύλογο κόστος που ανακοινώθηκε εκ των προτέρων στον καταναλωτή.
Άρθρο 14 - Διαδικασία υποβολής παραπόνων
- Ο επιχειρηματίας διαθέτει επαρκώς δημοσιοποιημένη διαδικασία υποβολής παραπόνων και χειρίζεται τα παράπονα σύμφωνα με την εν λόγω διαδικασία υποβολής παραπόνων.
- Τα παράπονα σχετικά με την εκτέλεση της σύμβασης πρέπει να υποβάλλονται στον επιχειρηματία πλήρως και με σαφήνεια περιγραφόμενα εντός 7 ημερών αφότου ο καταναλωτής διαπιστώσει τα ελαττώματα.
- Τα παράπονα που υποβάλλονται στον επιχειρηματία απαντώνται εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής τους. Εάν ένα παράπονο απαιτεί προβλέψιμα μεγαλύτερο χρόνο επεξεργασίας, ο επιχειρηματίας θα απαντήσει εντός της περιόδου των 14 ημερών με ειδοποίηση παραλαβής και ένδειξη του πότε ο καταναλωτής μπορεί να αναμένει λεπτομερέστερη απάντηση.
- Εάν το παράπονο δεν μπορεί να επιλυθεί με αμοιβαία συμφωνία, προκύπτει διαφορά η οποία υπόκειται στη διαδικασία επίλυσης διαφορών.
- Για παράπονα, ο καταναλωτής πρέπει πρώτα να απευθυνθεί στον επιχειρηματία. Εάν το ηλεκτρονικό κατάστημα είναι συνδεδεμένο με το WebwinkelKeur και τα παράπονα δεν μπορούν να επιλυθούν με αμοιβαία συμφωνία, ο καταναλωτής πρέπει να απευθυνθεί στο WebwinkelKeur(www.webwinkelkeur.nl), το οποίο μεσολαβεί δωρεάν. Ελέγξτε αν το εν λόγω ηλεκτρονικό κατάστημα έχει τρέχουσα συνδρομή μέσω του https://www.webwinkelkeur.nl/leden/. Εάν και πάλι δεν υπάρξει λύση, ο καταναλωτής έχει τη δυνατότητα να εξετάσει την καταγγελία του από την ανεξάρτητη επιτροπή διαφορών που έχει οριστεί από το WebwinkelKeur, η απόφαση είναι δεσμευτική και τόσο ο επιχειρηματίας όσο και ο καταναλωτής συμφωνούν με αυτή τη δεσμευτική απόφαση. Η υποβολή της διαφοράς στην εν λόγω επιτροπή διαφορών συνεπάγεται έξοδα που πρέπει να καταβληθούν από τον καταναλωτή. Είναι επίσης δυνατή η υποβολή καταγγελιών μέσω της ευρωπαϊκής πλατφόρμας ODR(http://ec.europa.eu/odr).
- Μια καταγγελία δεν αναστέλλει τις υποχρεώσεις του επιχειρηματία, εκτός εάν ο επιχειρηματίας δηλώσει εγγράφως το αντίθετο.
- Εάν ο επιχειρηματίας κρίνει ότι η καταγγελία είναι δικαιολογημένη, ο επιχειρηματίας, κατά την κρίση του, είτε αντικαθιστά είτε επισκευάζει δωρεάν τα παραδοθέντα προϊόντα.
Άρθρο 15 - Διαφορές
- Για τις συμφωνίες μεταξύ του επιχειρηματία και του καταναλωτή, στις οποίες αναφέρονται οι παρόντες γενικοί όροι και προϋποθέσεις, εφαρμόζεται μόνο το ολλανδικό δίκαιο. Ακόμη και αν ο καταναλωτής διαμένει στο εξωτερικό.
- Η Σύμβαση της Βιέννης για τις πωλήσεις δεν εφαρμόζεται.
Άρθρο 16 - Πρόσθετες ή διαφορετικές διατάξεις
Πρόσθετες διατάξεις ή διατάξεις που αποκλίνουν από τους παρόντες γενικούς όρους και προϋποθέσεις δεν μπορούν να αποβούν εις βάρος του καταναλωτή και πρέπει να καταγράφονται εγγράφως ή κατά τρόπο που να μπορούν να αποθηκευτούν κατά τρόπο προσβάσιμο από τον καταναλωτή σε σταθερό φορέα δεδομένων.